Sådan arbejder vi med din kampagne
Vi ønsker at forstå vores kunders afsætningsmæssige behov
Enhver kundedialog starter med en indledende samtale, hvor vi ønsker at forstå vores kunders grundlæggende afsætningsmæssige situation for herigennem bedst muligt at kunne rådgive omkring valg af markedssegment, -budskab og fremgangsmåde.IDG Directs bud på hvordan en opgave kan løses
Udfra den indledende dialog vil vi komme med et tilbud. Et tilbud vil typisk indeholde vores forslag til hvordan en kampagne skal gribes an, hvilke målsætninger som vi arbejder udfra, hvor lang tid kampagnen tager og hvad det vil koste.Her til er hele kommunikationen helt uforbindende.
Opstartsmøde
Uanset opgavens karakter starter en kampagne altid med et opstartsmøde, hvor du som kunde har mulighed for at briefe telekonsulenter og projektleder. I briefingen lægges vægt på:- En præsentation af Jeres virksomhed
- En beskrivelse af det produkt eller koncept som kampagnen omhandler
- Markedssituationen, hvilke konkurrenter findes der?
- Hvilke unique selling points er der?
- Hvilke indvendinger kan vi støde på?
- Detaljer omkring rapportering og kalenderinformation
Processen i et typisk møde- eller seminarbookingsopgave
Forberedelse- Fremsendelse af briefingdokument
- Godkendelse af målgruppe (hvis den leveres af IDG Direct)
- Briefingmøde med telekonsulenter og projektleder
- Udarbejdelse og godkendelse af manuskript
- Alle afsluttede emner bliver kategoriseret med kommentarer på alle dialoger.
- Professionel rapportering med Excel-fil på alle afsluttede emner
- IDG Direct udsender mødebekræftelse samt materiale per e-mail
- Bookede møder og leads fremsendes samme dag, som de genereres
Sans for detaljen
Telemarketingsucces kræver overblik, konstante målinger og sans for detaljen. Derfor afvikles alle IDG Directs opgaver via vores telemarketingsystem. Alle informationer og resultater leveres naturligvis elektronisk.Når kampagnen kører, vil du løbende modtage resultat-rapportering, som giver dig et fuldstændigt overblik over, hvor langt vi er nået, succesrate samt de indvendinger vi møder. Det giver både os og dig som kunde mulighed for hurtigt at korrigere kampagnen.
Alle telemarketingkampagner bliver løbende superviseret af en erfaren projektleder, som gør, at manuskriptet bliver tilpasset, hvis det er nødvendigt, og at indvendinger behandles løbende.