Sådan arbejder vi med din kampagne

Vi ønsker at forstå vores kunders afsætningsmæssige behov

Enhver kundedialog starter med en indledende  samtale, hvor vi ønsker at forstå vores kunders grundlæggende afsætningsmæssige situation for herigennem bedst muligt at kunne rådgive omkring valg af markedssegment, -budskab og fremgangsmåde.

IDG Directs bud på hvordan en opgave kan løses

Udfra den indledende dialog vil vi komme med et tilbud. Et tilbud vil typisk indeholde vores forslag til hvordan en kampagne skal gribes an, hvilke målsætninger som vi arbejder udfra, hvor lang tid kampagnen tager og hvad det vil koste.

Her til er hele kommunikationen helt uforbindende.

Opstartsmøde

Uanset opgavens karakter starter en kampagne altid med et opstartsmøde, hvor du som kunde har mulighed for at briefe telekonsulenter og projektleder. I briefingen lægges vægt på:
  • En præsentation af Jeres virksomhed
  • En beskrivelse af det produkt eller koncept som kampagnen omhandler
  • Markedssituationen, hvilke konkurrenter findes der?
  • Hvilke unique selling points er der?
  • Hvilke indvendinger kan vi støde på?
  • Detaljer omkring rapportering og kalenderinformation
Efter briefingen modtager du et endeligt manuskript til godkendelse, som indeholder hvilke spørgsmål, som der skal stilles, og et forslag til "den gode historie".

Processen i et typisk møde- eller seminarbookingsopgave

Forberedelse
  • Fremsendelse af briefingdokument
  • Godkendelse af målgruppe (hvis den leveres af IDG Direct)
  • Briefingmøde med telekonsulenter og projektleder
  • Udarbejdelse og godkendelse af manuskript
Eksekvering
  • Alle afsluttede emner bliver kategoriseret med kommentarer på alle dialoger.
  • Professionel rapportering med Excel-fil på alle afsluttede emner
  • IDG Direct udsender mødebekræftelse samt materiale per e-mail
  • Pdf-fil med udskrift over alle bookede møder sendes dagligt til kunden

 

Sans for detaljen

Telemarketingsucces kræver overblik, konstante målinger og sans for detaljen. Derfor afvikles alle IDG Directs opgaver via et avanceret CATI (Computer-assisted telephone interviewing) system. Alle informationer og resultater leveres naturligvis elektronisk.

Når kampagnen kører vil du løbende modtage resultat-rapportering, som giver dig et fuldstændigt overblik over, hvor langt vi er nået, succesrate samt de indvendinger vi møder. Det giver både os og dig som kunde mulighed for hurtigt at korrigere kampagnen.

Alle telemarketingkampagner bliver løbende superviseret af en erfaren projektleder, som gør, at manuskriptet bliver tilpasset, hvis det er nødvendigt, og at indvendinger behandles løbende.